ژانویه, 2020 بدون نظر آموزش ها, سانترال

انواع دستگاه سانترال

سانترال دستگاهی است که می تواند خطوط شهری را مدیریت کرده و آن ها را بین داخلی ها تقسیم و توزیع کند. این دستگاه قابلیت های بسیار زیادی دارد که می تواند برای هر شرکتی، چه کوچک و چه بزرگ مفید باشد. همین امر سبب می شود تمامی مدیران اقدام به نصب این دستگاه برای مجموعه خود کنند تا به راحتی بتوانند با مشتریان خود از طریق تلفن در ارتباط باشند. مرکز تلفن سانترال، قابلیت این را دارد که بر اساس نیاز کسب و کارها برنامه ریزی شود.

سانترال علاوه بر اینکه می تواند ارتباط شما را با مشتریان بهبود بخشد، می تواند روابط درون شرکت را نیز بهینه تر کند و از رفت و آمد و شلوغی و بی نظمی پرسنل جلوگیری کند. کارمندان شرکت می توانند از طریق دستگاه سانترال با هم ارتباط داخلی رایگان داشته باشند. علاوه بر این دستگاه های تحت شبکه قابلیت این را دارند که بین شعبات مختلف شرکت ها لینک شوند و ارتباط داخلی رایگان داشته باشند.

دستگاه های سانترال پاناسونیک یکی از بهترین ها و البته شناخته شده ترین دستگاه های مخابراتی در ایران و جهان می باشد که کیفیت بی نظیر و به کار گرفتن جدیدترین تکنولوژی های جهان در آن باعث محبوبیت روز افزون آن ها شده است.

دستگاه های سانترال پاناسونیک بر دو اساس تقسیم بندی می شوند: ظرفیت و فناوری سیستم

سانترال های کم ظرفیت که در حال حاضر شامل دو مدل KX-TES824 و KX-TEM824 است که این دو مدل مناسب برای مجموعه های کوچک است. دستگاه های سانترال پر ظرفیت شامل سری TDA و TDE و NS است که برای مجموعه های متوسط تا بزرگ طراحی شده است.

از نظر نوع فناوری دستگاه ها به دو نوع تحت شبکه و غیر تحت شبکه تقسیم می شوند. دستگاه های TEM و TES و TDA جزو دستگاه هایی هستند که از قابلیت IP یا شبکه بهره نمی برند. البته باید توجه داشت که با تعویض CPU می توان دستگاه های سری TDA را به سری TDE تبدیل کرد که قابلیت شبکه نیز به آن ها اضافه می شود. سری TDE و NS تحت شبکه هستند و قابلیت های IP را در اختیار کاربر قرار می دهند.

برچسب ها

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *